längtar efter snö ♥

Om man ska tro alla tidningar och andra nyhetsrapporteringar så blir det nog ingen snö alls här i Skåne i jul. Och det tycker jag känns ganska tråkigt. Det ska ju vara snö på julafton :) Och när det ändå är så kallt som 1-2 grader bara kan det ju lika bra snöa?
Men i ärlighetens namn så tror jag att jag firat minst lika många jular utan snö som med. Det blir väl så när man bor där man bor. Mest snö här hemma kan har varit förra julen och det var så mysigt.

Snöiga bilder från tidigare år:








UNDERBART är väl bara förnamnet? :) Och alla fina ni där ute som bloggar och bor där det finns snö just nu - jag är så avundsjuk på er. Läser och ser era bilder och blir så sugen på snö. Lyckliga ni!

Medans jag fortsätter hoppas på snö innan jul ska jag också ta tag i en hel annan massa julprojekt med start imorgon. Sista julklappen ska handlas, mer julgodis ska bakas, mat ska köpas inför juldagarna (och börja förberedas), de sista julkorten ska skickas och antagligen en hel massa mer.
Därför kallar sängen nu. Ska upp tidigt imorgon för träning med världens bästa PT Joacim och sen ska alla julbestyr påbörjas. Men så otroligt mysigt är det tycker jag. Julen är snart här.
Hur ser det förresten ut hos dig? Har ni snö eller inte? :) Hoppas ni har en underbar kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0