troligen årets finaste julklapp ♥

Igår hade jag en dag full av mys och fika med underbara vänner. Först träffade jag mina kusiner för en mysig fika vid halv fyra och senare på kvällen träffades jag, Sara och Bibbi hemma hos Sara för julmys och julklappsbyte. Det var en otroligt mysig dag :)
Nu ska jag iväg på en del ärenden, men innan dess vill jag bara visa er vad jag fick av Bibbi i julklapp. Fler bilder kommer sen, men dessa kunde jag inte vänta med...





Om du har svårt att se vad det står så står det som följer:

Elin Lönn

Cancerfonden har tacksamt mottagit en julgåva i ditt namn.

Denna gåva är i minne till din pappa Nils-Axel Nilsson.
Du har därmed givit ett värdefullt bidrag i kampen mot cancer.

Tack Elin för att du får oss att kämpa!
Och tack för att du finns för mig.
Bibbi

Med vänlig hälsning,
Cancerfonden



Och hur berörd och stolt blir man inte? Jag skulle inte vilja säga glad, för det är fruktansvärt hemskt att det är som det är. Men jag tycker det är världens finaste present.

Fler bilder från igår kommer som sagt sen. Men nu ska jag fixa en massa annat inför de kommande juldagarna.
Ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0