julrecept ♥

Kokböcker och recept av alla dess slag är en form av passion för mig, jag har verkligen hur många böcker som helst och samlar på mig recept från tidningar så fort jag läser något intressant. Italienskt, tapas och bakrecept är det jag framförallt gillar och har.


Bilderna är lånade från adlibris

Och såhär till jul så vill jag tipsa om böcker som jag stått och bläddrat lite i i bokaffären och som verkar toppen. Man skulle kunna tro att jag i vanlig ordning ska lovorda Leila Lindholm, men icke. Denna gång tipsar jag om böcker skrivna av Monika Ahlberg (som jag också fullständigt avgudar - älskar hennes Monikas Jul som sändes för något är sedan på tv), Pernilla Wahlgren (som också haft julprogram på tv) och Mia Öhrn. Leila Lindholm är i och för sig en stor favorit hos mig, men istället för att tipsa om hennes kokböcker så skulle jag vilja uppmärksamma er på att hennes julprogram är tillbaka på Sjuan från och med den 30 november klockan 21.00 och sex onsdagar framåt, men lägg på minnet att sista programmet dock sänds redan klockan 19.30 (den 4 januari alltså). I år heter programmet Leilas söta jul och jag tror att det kommer bli en succé!
Jag tror att både böckerna och Leilas tvprogram kommer ge den rätta julstämningen hos mig i år, kanske hemma hos dig också? :)


Kommentarer
Postat av: victorias jul

Du får lägga upp resultatet sedan, hoppas dom blir bra

2011-11-22 @ 18:37:51
URL: http://victoriajul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0