Leila och Tina ♥


hemmetsveckotidning expressen


Med start imorgon klockan 21.00 på 7an ser vi underbara Leila i tvrutan igen. Hur bra? Så himla bra! Men eftersom jag ska spendera kvällen imorgon med ett gäng helt fantastiska medlemmar (och nyfunna vänner) från bästa Ung Cancer så kommer jag missa Leilas söta jul. Det får bli TV4 play helt enkelt, för vem vill väl missa en kväll med underbara människor? Inte jag i alla fall.
Och på torsdag får vi återigen se fina helsingborgs Tina i våra tvapparater. Tinas julkök drar igång klockan 21 på TV4, detta tänker jag inte missa. Och Tinas program varar i en hel timme. Det ni :) Ni har väl inte heller missat att det är Tina Nordström som fått äran att komponera julbordet på IKEA i år? Mums, missa inte detta julbord!



Kommentarer
Postat av: Sannas Christmas

Sv: Det ska jag definitivt göra, jag ska hålla utkik :D

2011-11-30 @ 06:09:42
URL: http://sannaschristmas.blogg.se/
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Svar: Nämen så roligt att du också deltar i julkortswappen! :) Ska bli så roligt att få se allas julkort sedan!

2011-11-30 @ 12:20:23
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0