lussekatter ♥

Idag har jag haft en riktig mysdag. Lite shopping (eller ja, ganska mycket) och fika med bästa Denise. Julig fika med först mat och sedan lussebullar och pucko på Seven Eleven i väntan på mamma. MUMS! Denise är minst lika jultokig som jag så vi har planerat in kommande helger och dess julskyltningar och julmarknader, och vi planerade också pysslarkväll med tjejerna. Gissar att det främst blir jag och Denise som bakar och pysslar den kvällen, ingen annan är så frälst som vi :)



Dessutom har jag fått äran att överraska min underbara mamma rejält idag och det var verkligen kul och lyckat ♥ Lurade henne att jag bokat bort till henne och mig på Marias, men när hon väl mötte upp mig där lurade jag henne att vi skulle gå en sväng kring torget för att visa henne julpynt i en inredningsbutik. Samtidigt satt alla hennes arbetskamrater på restaurangen intill inredningaffären och väntade på henne för att bjuda på middag då mamma fyllt 50 :) Och OM mamma blev förvånad när vi tågade in i den restaurangen istället för Marias och när hon sen såg alla som satt och väntade - ansiktsuttrycket var priceless! Riktigt lyckad kväll!

Kärlek ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0