mysig middag med underbara människor ♥

Ikväll ska jag göra något direkt ojuligt. Jag ska äta middag med ett gäng helt fantastiska människor som är medlemmar i organisationen Ung Cancer. Vi ska absolut inte äta julmat, och ska träffas på ett så ojuligt ställe som O'Learys (en sportsbar) - men oj vad jag ser fram emot ikväll!
Det hör inte till vanligheterna att jag totalt ignorerar julen en dag i november/december men idag blir det så. Med ett undantag, på väg till middagen kör jag in om på min farmor och farfars grav, och till min farbrors grav för att lägga fina mosshjärtan med röda hjärtan. Och det är väl lite juligt kanske. Var tidigare idag på min pappas grav och la ett liknande hjärta. Det blir väldigt fint. Och hela grejen med gravdekorationer på julen och vintern är en ren vetenskap, det finns så mycket att välja på. Men mosshjärtan är min favorit. Jättefint. Hur hemskt det än känns att man överhuvudtaget ska behöva gå till en grav... Tror det tar lång tid att bli van vid den känslan. Om man någonsin blir det?

Hoppas ni alla får en underbar kväll. Vad ska ni ha för er idag? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0