Ja se det snöar ♥

Äntligen är första advent här och tji fick jag! Det blev snö trots allt. Helt underbart! Som ett vitt täcke överallt. Så vackert!
Och dessutom har gårdagskvällen och natten spenderats på landet för min del och hur mysigt är det inte att vakna upp till snötäckta granar och flera cm snö? Det är vi inte bortskämda med här i Skåne vill jag lova.
Har nyss gått en lång promenad med snöknarr under skorna och har nu röda kinder. Så uppfriskande! Nu ska jag njuta en stund till av den sprakande brasan och snön som faller utanför fönstren innan jag återvänder till verkligheten i stan. Påvägen hem blir det troligen julskyltning också. Myssöndag!
 
Utlovar bilder i ett kommande inlägg.
Och ikväll lägger jag upp en utlottning som är i samarbete med Glimra Förlag. Missa inte detta! :)
 
Ta hand om er och njut av denna fina första advent ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0