julklappar ♥

Hej i vårsolen!
Jag vet, det är låångt till jul men här om dagen sprang jag på några saker som skulle bli klockrena julklappar. Och sånt gillar jag!
Egentligen är jag väl inte en person som planerar just julklappar i extremt god tid, jag brukar börjar fundera på det i november/december, men jag tycker verklligen att det är kul att hitta saker när man minst anar det som man är säker på att någon i ens närhet skulle uppskatta otroligt mycket. Och precis så var det. Så alltså - årets första julklapp är införskaffad :) Vad jag köpte och till vem kan jag ju inte skriva ut här eftersom mina familjemedlemmar och vänner kikar in här då och då. Men jag tror att det blir en garanterad succé den 24 december. Eller jag vet att det är så.

Om ni vill bli inspirerade till att köpa julklappar eller presenter i allmänhet så finns det många bra sidor på internet som ger er alla tänkbara tips efter ålder, kön, intresse och så vidare. En sida som jag själv gillar är http://www.roligajulklappstips.se/ eftersom det finns annorlunda och roliga julklappar där. Och även många andra bra tips; julklappsrim, lekar och julmat till exempel. Något jag skulle vilja ha från roligajulklappstips.se är nageltorkare, frozzypack matlåda eller en upplevelse från Box Experience.

Men som sagt, än är det långt till jul och nu tänker jag sätta mig på balkongen med en stor kopp kaffe och njuta av 12 grader och vårsol. Nog för att jag tokälskar julen och allt vad det innebär men det känns helt okej just nu i alla fall ;)

Ta hand om er fina ni!




Kommentarer
Postat av: ~ L I N N ~

Kika gärna in & delta i min tävling där du har chans att vinna ett presentkort på JojjoDesign! Jag utser hela TVÅ vinnare som får ett presentkort var på 100kr att köpa t.ex bloggdesign, header, skyltar osvosv för ! :)



Direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-presentkort-pa-jojjodesign.html#comment

2012-03-14 @ 22:51:31
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0