Pyssel med glaskulor ♥

I år tänkte jag pyssla egna julgranskulor och jag har hittat en massa inspiration på Panduro. Bland annat säljer de helt klara tomma kulor i 6-pack som skulle kunna fyllas med allt möjligt. I år går min jul i vitt och rosa. Normalt brukar jag ha rött och guld som tema men i år testar jag något nytt. Framförallt eftersom jag behöver skaffa en massa nytt julpynt då det var vattenläcka i mitt källarförråd i våras.. Men också för att jag är tokigt glad för vitt och lantlig stil och rosa är ju bara så fint.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
pandurohobby.se
 
Kulorna kostar 39 eller 49 kronor för sex stycken beroende på storlek och jag tror att det hade varit effektfullt att blanda både stora och små. Att fylla dem med saker i vitt eller vitt/rosa hade passat så bra in hos mig i år. Det får nog bli en runda till Panduro efter jobb idag.
 
 
 
Gör ni eget julpynt och i så fall vadå? Alla tips är varmt välkomna! :)
Ta hand om er! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Åhh så fina kulor! Jag gör inte mitt egna julgranspynt :)

Svar: Sötaste Elin, Tack! Jag har märkt att du inte har bloggat så mycket :( Håller tummarna att du hinner njuta av julen ändå! Trots att du har fullt upp :) Hoppas att det blir mer uppdatering från din sida!
Det är bara bra med mig :) Hur är det själv?
Kramis!

2012-11-28 @ 10:30:43
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

Åh vad fint det var med lilla snögranen! Vad pysselsugen man vart ^^,

2012-12-04 @ 12:01:26
URL: http://yohannafotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0