ny vinterjacka? ♥

Jag är på jakt efter en ny vinterjacka, och just nu (fram till den 11 december) får du 300 kronor i rabatt när du köper en ny jacka på Stadium om du lämnar in din gamla jacka. Stadium skänker sen din gamla jacka till behövande. Detta är ett samarbete med Humanbrigde - hur bra? Helt fantastiskt om du frågar mig! Ingen vill ju frysa i vinter...


Bilden lånade jag från Stadiums hemsida, klicka in och läs mer om denna underbra kampanj.
Jag kommer absolut ta tillfället i akt att spara några hundralappar då jag köper min nya jacka. Och dessutom kommer någon av mina gamla, men fortfarande väldigt fina, vinterjackor till användning för någon annan.
Riktigt bra initiativ av Stadium tycker jag. Såhär i juletid (fast egentligen alltid) ska vi hjälpa varandra åt så gott vi kan. Alla kan göra något! Kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0