Nedräkning - 2 månader till julafton ♥

Frånvaro från min sida igen men nu blir det ändring på detta. Nedräkningen har verkligen börjat på riktigt och jag längtar tokmycket till julafton. Till hela december egentligen. Kanske till och med veckorna där innan. De härliga julmarknaderna drar igång i slutet av november, vissa redan tidigare, och det är bara så mysigt tycker jag.
 
Har spenderat en stund med att kika runt på flera andra julbloggar och jag är verkligen inspirerad att blogga mer om förberedelser och förväntan inför årets bästa högtid. Idag införskaffade jag årets första färdiga julkort (ja jag älskar att göra egna, är man bildlärare så är man, men att köpa de kort som säljs till förmån för Barncancerfonden och som dessutom är jättesöta känns mer än rätt!) och tre julmagazin som ska sträckläsas i helgen när tid finns. Åh härliga juletid, snart är du här. Vad jag längtar :)
 
Hoppas allt är väl med er! Längtar ni också efter julen? ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Jag längtar som en tok efter julen! Och snart kan man säga att det äntligen är här! :D

Svar: Sötaste Elin... Så glad jag blir av det du skriver. Jag väntar med spänning på dina kommande inlägg här på bloggen!
Tänk... snart är den underbaraste tiden på året här!

Kram på dig!

2012-10-25 @ 19:32:20
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0