en vecka till julafton ♥

Ja kan ni fatta? Det är bara en enda liten vecka kvar till julafton. Galet :)
Här är julstämningen sådär, men den lär bli högre på måndag då terminens sista tenta är avklarad och jag kan slappna av och ge mig ut på stan och handla de där sista julklapparna och julpynta klart och julpyssla lite med julkort och julgodis och så vidare. Det ska bli härligt. Hoppas tiden till måndag går fort. Haha.
Igår hörde ni inte ett ljud från mig eftersom jag tyvärr inte hade tid över att blogga alls. Sov nästan ingenting natten mellan torsdag och fredag och halva dagen igår ägnades åt att göra tenta... Puh. Det var kämpigt men jag hoppas det gick bra. Hur som helst, I'm back! :)


IKEA

Och idag skulle jag vilja tipsa er om att det är väääldigt många affärer som redan nu rear. Mellandagsrean börjar innan jul i år (och har väl gjort i flera år tidigare också) och hur bra är det? Så himla bra tycker jag. Så ut och shoppa på rea med er! Skönt att kunna spara en slant såhär i juletid. Många onlineaffärer har också rea och på flera av dem hinner du få hem din beställning innan jul om du klickar hem den innan den 20 december, alltså på tisdag. Missa inte det heller.
Hoppas ni har en underbar kväll! Fjärde advent imorgon, och jul om en vecka. Såå mysigt. Ta hand om er :)



Kommentarer
Postat av: kalebass

Ja tiden går verkligen. Du är välkommen "hem till mig" o. följa mina barndomsminnen från jularna på den gamla goda tiden.(?) Du har en mysig blogg, inte dåligt att hinna med allt...stressen är svår att undvika. Sköt om dig!

2011-12-17 @ 17:35:34
URL: http://kalebass.blogg.se/
Postat av: Ellinors julblogg

Svar: Tack så jättemycket!

Jag var en sjungande Lucia, men jag sjöng inte med i alla sånger, mest för att jag var så dålig i halsen då.

2011-12-18 @ 10:28:54
URL: http://ellinorsjulblogg.blogg.se/
Postat av: Lisas Jul

Bra med rea!! Man kan ju fynda massor :) Ändå köper jag typ aldrig nått på rean.. får se om man kommer på något lagom till mellandagsrean kanske :)

2011-12-18 @ 15:08:49
URL: http://lisasjul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0