julklappar från victoria's secret ♥

Jag var i Florida i november (3-18e) och shoppade där en hel del julklappar och saker till mig själv. Och det finns verkligen så otroligt mycket mer att köpa over there än här hemma. Det finns fler butiker, större shoppingcenter och hela shoppingupplevelsen blir roligare eftersom man blir mycket bättre bemött i butikerna där än vad man blir här hemma. Det är kul att shoppa i USA helt enkelt :)
En av mina favoritaffärer är Victoria's Secret. Där shoppade jag både underkläder och saker till mig själv och julklappar till nära och kära. Exakt vad kan jag inte skriva, flera av dem läser min blogg ;) Men min favoritparfym kommer därifrån och den har jag önskat mig av mamma i julklapp. Hoppas jag får den..
Mest för min egen skull, men även för er, kommer här årets modevisning från Victoria's Secret. Underbara kläder och kreationer, bra musik, vackra tjejer och ett otroligt avancerat och kul koncept. Hoppas ni gillar Victoria's Secret lika mycket som jag gör!




Kommentarer
Postat av: Emma

Äntligen - VS fashion show 2011! Tack :)

2011-12-07 @ 17:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0