julmat... eller? ♥



Jag fick nyss ett mms från min fina vän M. och jag kände mig tvungen att dela det med er här på bloggen. Skrattade rätt gott åt detta måste jag säga. Jag personligen ÄLSKAR julmat (allt utom sillen...) men jag tror inte att julmat i kombination med pizza är så jättegott. Eller? Vad tror ni? Har någon av er smakat rent av?
Det är i och för sig en rolig grej, men jag är nog rätt traditionell av mig och håller pizzan för sig (kanske i mellandagarna när man är trött på julmaten) och julmaten för sig på julbordet... :)
Hoppas ni har en fin kväll! Själv ska jag återgå till tentapluggandet. Tenta imorgon klockan 09.00. Håll tummarna för mig :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0