kom med posten idag ♥

Jag glömde ju nästan berätta... :)
Idag fick jag ett tjock kuvert med posten med godis i. Men jag vet inte vem det var ifrån för det fanns ingen avsändare och inget kort eller brev alls. Men det spelar kanske ingen roll - vem du än är så är jag väldigt glad och tacksam! Så himla gott med godis ju. Dessa juliga godisar ska sparas tills nästa vecka tänkte jag. Då är det ju jul på riktigt. Har någon av er smakat pepparkaksdumle eller snötäcka bilar? :)



Och sen vill jag också visa er alla underbara julkort som jag fått hittills i år. Om jag räknat rätt är det 12 stycken och jag är jätteglad för allihop :) Idag postade jag själv 14 stycken och har ett tiotal kvar att skriva och skicka men det blir ett projekt till nästa vecka. Nu väntar som sagt tentan.



Hoppas ni har en underbar kväll. Missa inte JulLotta på Liseberg nu på TV4 och sen är det Tinas Julkök om en timme även det på fyran. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Elin!!! Det är så kul att logga in i bloggen och läsa dina inlägg, tack <3

Det är båda töserna (dom stora) som rider och visst hade du rätt i att det önskades något inom just detta område :-)

Scrapping började jag med när Anton var ca 2 månader, blev inspirerad av min dåvarande granne. Är riktigt fast vid denna hobby. Det blir iaf. 2-3 gånger i månaden som vi träffas ett par stycken och kan sitta långt in på kvällen-natten. Anton älskar att pyssla med både det ena och det andra.

Läser och myser din julblogg, allting låter så mysigt och stämmningsfullt <3

Har du vägarna förbi är du mer än välkommen in på lite kaffe och om du har tur finns det lussebullar o pepparkaor oxå ;-)

Många juliga kramar

2011-12-15 @ 20:42:19
URL: http://www.famback.bloggo.nu
Postat av: Lisas Jul

Oj vad trevligt att få hemligt paket! Jag vann ett paket dumle pepparkaka tidigare under hösten, det var riktigt gott :) Det andra har jag inte smakat däremot!



Sv: absolut, bilder ska upp! Klär den nog på typ söndag skulle jag tro :D Ja, det tycker jag låter himla bra att känna lugnet just under jul! Själv ska jag nog inte göra mkt mellandagarna. Slappa loss ännu mycket mer och förbereda nyår kanske :) Blir en lugn jul då vi bara är närmsta familjen detta år!

2011-12-15 @ 22:20:43
URL: http://lisasjul.webblogg.se/
Postat av: Lajna

Vad märkligt att det inte var någon avsändare ! :P Hemlig beundrare kanske?



Sv: Jag gillar verkligen appen! Hoppas du gör det oxå :) Och jag vet hur det är med sömnen, men jag vill ha mina dåliga dagar oxå.. även i tentatider :)

2011-12-16 @ 14:31:22
URL: http://lajna.se
Postat av: sara svensson

Hej fina Elin :) Vad mysig din blogg har blivit, till och med snööööö! :D underbart ju! Tack för julkortet! Var jättefint! Tack! Ha det underbart så ses vi den 21 :) En jul puss till dig <3

2011-12-17 @ 13:58:30
Postat av: leopardia

Lite sent ute är jag, men jag ville bara kika in och tacka för julkortet! :)

2012-01-04 @ 10:01:50
URL: http://leopardia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0