underbar och upptagen lördag ♥

Igår var en riktigt fin dag som gick non stop och väldigt fort. Jag hade inte ens två minuter över för att sitta vid datorn eller blogga så därför missade jag att lägga upp Mysteriet på Greveholm lucka 10, men den kommer idag istället.
Dagen igår innebar en massa bak; julgodis, pepparkakor och lussebullar hemma hos mamma. Dessutom gjorde vi en hel massa köttbullar till julafton som nu, tillsammans med lussebullarna, fyller upp mamma frys. En riktigt fin dag hade vi. Fler sådana dagar då man kan njuta av att bara vara med sin fina familj önskar jag mig i julklapp. Underbara lördag! På kvällen blev det ett besök hos Elin och Filip, Git och Stefan. Även Lotta och Pelle var där. Och mamma förstås. Mycket trevligt :)



Hoppas att ni också haft och har en underbar helg. Än är den ju inte slut. Fast för mig är den väl så gott som över, resten av dagen blir det bara en massa plugg. Men är det tentor på ingång så är det. Bara till att bita ihop :)
Vad har ni för er idag? Hoppas ni gör något mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0