världens bästa julkalender - 5 december ♥

Den bästa julkalendern genom alla tider är Mysteriet på Greveholm tycker jag. Därför vill jag nu bjuda er på en ny lucköppning varje dag! Och idag är det den 5 december 2011, därför tittar vi tillbaka till 5 december 1996 ♥



Kul att många av er gillar att jag lägger upp julkalendern varje dag :) Jag gillar det också. Världens bästa julkalender! Fast årets är inte tokig den heller. Riktigt bra tycker jag. Och om några timmar är det dags för avsnitt 6. Tyvärr har det blivit rätt sena inlägg de senaste dagarna här på bloggen men det är främst för att jag haft så himla mycket på gång. Mer om detta imorgon för nu kallar sängen efter en händelserik dag och mysig kväll med underbara vänner. God natt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0