vinnare i tävlingen ♥

Efter en himla massa roliga tips på köttbullar så har jag nu lottat fram en vinnare och det blev... Marika!


Marikas kommentar var nummer 15 och löd såhär:

Postat av: Marika

Jag gillar hemmalagade köttbullar men det gäller att få dem rejält kryddade. Ofta lagas dem på viltfärs med riven gul lök, kryddpeppar, salt, rökig paprikakrydda och nymalen svartpeppar. Ibland lägger jag till lite ost av något slag, exempelvis parmesan, i smeten eller någon ört som persilja eller timjan som båda är riktigt goda i köttbullar! :)

2011-11-27 @ 12:28:42
URL: http://mikos.blogg.se/



Marika - maila mig din adress till [email protected] så kommer boken på posten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0