grevens återkomst - julkalendern 2012 ♥

Hej i regnet... Var tog våren vägen undrar jag?
Men glad påsk i efterskott till er alla. Påsken är verkligen inte min favorithögtid, men maten påminner en hel del om julmat tycker jag så det är ju ganska okej.

Dagens ämne måste bli julkalender...
Grevens återkomst kommer årets julkalender heta och det tycker jag låter lite kusligt. Jag var livrädd för greven när Mysteriet på Greveholm sändes förra gången... Men trots detta ser jag fram emot julkalendern :)

Slottet är detsamma, och tydligen ska spökena vara med igen (som jag tidigare berättat om) men nu finns det även information kring hur de stängs in i kylskåpet och hur det åter igen finns problem med rymden och tomtens färd och att tomtenissarna har ett finger med i spelet även i årets upplaga. Det ska bli kul att se tycker jag. Ser ni också fram emot julkalendern?

Kolla in här för att läsa mer om den kommande julkalendern. Bara 233 dagar kvar nu tills vi sitter bänkade framför öppningen av lucka ett och första avsnittet av julkalendern 2012 ♥

Ta hand om er i vårrusket. Nästan så man tror att det är oktober redan i all storm och allt regn... Och om det bara vore så ;) Då hade julen varit nära. Men först ska vi väl försöka få en riktig sommar att njuta av eller vad säger ni?
Håll i hatten, vi hörs snart igen!
Ta hand om er fina ni :)


Kommentarer
Postat av: Manal

hej vill du ha billig och snygg design ?

2012-05-01 @ 11:08:29
URL: http://justhewayim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0