Mysteriet på Greveholm II

Som jag redan skrivit flera gånger och som säkert ingen kunnat missa vid det har laget så kommer årets julkalender bestå av Mysteriet på Greveholm II och följande trailer har SVT delat med sig av på Youtube:
 

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka. Det ska bli kul att se, men det hela verkar så otroligt mycket mer seriöst och nästan läskigt än den förra. Jag minns ju bara orgnalet som galet kul. Detta verkar inte så kul?
Så SVT - förvåna mig och få mig att älska detta. Om ni lyckas har ni gjort ett jäkligt bra jobb för just nu är jag skeptisk.
Vad säger ni? Blir det flipp eller flopp det här?

Ta hand om er! ♥

Kommentarer
Postat av: Julbloggen - Lisas Vinterland

Hoppas flipp :) men ärligt talat är jag inte speciellt brydd - det viktigaste för mig är att jag får se Jean och Staffan och SPRAK igen! =) Det kommer lixom göra allt, oavsett hur bra eller dålig den än blir!

2012-08-29 @ 20:14:20
URL: http://lisasvinterland.blogspot.com
Postat av: sara svensson

WOW! :D Jag tror att det blir bra, riktigt bra! Men som du säger, lite mer spänning men kommer även vara roliga stunder ;) Åh jag lääängtar! :D

2012-09-02 @ 11:24:08
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Det kommer vara väldigt svårt att toppa "originalet", men jag väntar med spänning på att få se resultatet ;)

2012-10-10 @ 12:31:12
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0