Alla pappors dag och julklappslistor..

Idag har varit en tuff dag, konstig dag.. Det går inte riktigt att förklara.
Farsdag ska vara något positivt men för mig som "firar" denna dag utan pappa tycker mest att den är konstig.

Normalt sett hade jag toktipsat om presenter och annat mys men det är bara så fel när pappa inte finns längre. Detsamma gäller julklappar ibland. Hittade en gammal lista på vad jag tänkt köpa till vem här om dagen. Listan var nog ett par-tre år gammal. Givetvis stod pappa med och det skar till så i hjärtat. Och all denna hysteri som denna helgen innebär gör det inte direkt lättare...

Hur som helst hoppas jag att alla ni som har era pappor i livet haft en bra dag med dem. Imorgon kör jag in om pappas grav och tänder ljus och sätter blommor. Världens finaste pappa ♥

Julen blir aldrig den samma utan dig. Men jag försöker göra det bästa av den i alla fall ♥ vissa dagar är saknaden så mycket värre än andra bara... Som idag.

Kommentarer
Postat av: Em

Jag beklagar..
-Kramar om-

2012-11-12 @ 06:27:56
URL: http://eeebee.se/underbara
Postat av: Julbloggen - Min Vintersaga

naaw, så gripande inlägg :( kramar till dig!

2012-11-12 @ 13:41:05
URL: http://minvintersaga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0