Blogg.se funkar sådär..

Det har varit en intensiv vecka och de gånger jag har tagit mig tiden att skriva här har blogg.se funkat halvkasst eller så har inlägget jag skrivit försvunnit innan det publicerats.. Men blir ju trött för mindre :/

Men här kommer ett nytt försök som jag hoppas når ut.

Snart drar en tävling igång här på Elins jul och i helgen kommer flera saker att utvärderas i form av glögg och olika julgotter. Massor att se fram emot alltså :)

Bild från http://weheartit.com

Som jag sagt flera gånger är jag galet tacksam för alla fina utmärkelser som jag fått av er till I ♥ your blog - tack fina bästa ni! Emelie, Marie och Lina - I ♥ er!  Jag har försökt skriva ett nytt inlägg i ämnet flera gånger men då bloggen lever ett eget liv så har dessa försvunnit. Istället vill jag därför tipsa om att kolla in sidan Julbloggar - där hittar man en mängd underbart juliga bloggar! In och kika och följ du med.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0