En vit jul ♥

Jag hoppas på en vit jul både inne och ute i år och har hittat en massa nya fina saker att inreda med. Men förutom det så hoppas jag givetvis på att vi får snö till jul. Det hade varit perfekt om snön lägger sig ett par dagar innan julafton och försvinner igen lagom till nyår. Men sådan tur har man ju i princip aldrig. Så därför pyntar jag i vitt i förebyggande syfte? :) Fint är det i alla fall!
 
 
Bilderna i kollaget kommer från Ikea, Ellos och Jotex.
 
Hur är det hos er? Har ni snö? :)
Ta hand om er! ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Jättefina saker du har hittat Elin :) En del av dessa saker har jag faktiskt i mitt hem! Servetthållaren (ängeln) och bokstäverna :)
Jag har fått runt 20 cm snö här!

2012-11-29 @ 17:27:22
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0