Gott med posten ♥

Igår när jag kom hem från jobb möttes jag av ett paket och vad jag tycker om paket från posten! Speciellt när det dimper ner oväntat och överraskar så här.

I just gårdagens paket fanns det JuleSkum i alla former. De vanliga rosa tomtarna som är en av mina absolut favoriter i juletid, men även chokladtäckta hjärtan och årets nyhet - JuleSkum med smak av vinteräpple. Mums! Smakade på årets nyhet igår kväll och den var över förväntan tycker jag då jag inte var så förtjust i JuliSkum som lanserades i somras med smak av Coca Cola och päronglass. Men vinteräpple var god tycker jag! Orginalet är ju alltid bäst om ni frågar mig, men vinteräpple är ett kul tillskott i JuleSkum familjen. Värt att prova!
 

Glögg är på ingång så inom kort blir det glöggprovning här i Elins jul. Håll ögonen öppna för recensioner av Saturnus glögg. Det kommer provas whiskyglögg, glögg med smak av Hallonlakritsskalle samt chokladglögg. Gott och spännade med nya smaker tycker jag. Ska hitta en dag i kalendern att samla vännerna för att utvärdera de nya glöggsorterna.
Hoppas ni har en fin tisdag! ♥
 

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Svar: Så glad jag blir över att Du blev glad över utmärkelsen :) Ser fram emot att få läsa ditt inlägg sen!

Spännande med smyckesparty! Hittade du något intressant så att det blev ett köp? :)

Kram

2012-10-30 @ 22:18:30
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0