10 dagar till julafton ♥

Idag är det bara 10 dagar till julafton. 10 DAGAR! Kan ni fatta? :) Tiden går så fort att man nästan inte hinner med. Men det ska bli väldigt kul när dagen äntligen är här. Synd att det är över så fort bara... För min del blir det julfirande i tre dagar; på lille julafton, julafton och annan dagen. Hur ser det ut hemma hos dig? Hur många dagar firar du jul?
Jag börjar känna mig lite stressad för att få ordning på alla julklappar, men när jag tänker efter så har jag inte så många kvar. Bara till min älskade lillebror och en av mina fina vänner. Men jag vet ungefär vad de ska få så det fixar sig alltid. Nu ska jag bara få tiden att hinna med en shoppingtur till. Det får bli i nästa vecka någon gång :)
Hoppas ni har en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Therese Karlstadjul

Hoppar ni över juldagen i firandet? Vad gör ni då istället? För mig är det 23-26:e som vi myser och äter gott. :)

2011-12-14 @ 22:02:06
URL: http://karlstadsjul.blogspot.com
Postat av: Lisas Jul

Det huvudsakliga firandet är på julafton :) sen blir det att man äter gott och umgås mer intensivt kanske 2-3 dagar efteråt, till alla åker hem till sitt! Men inget speciellt som släktmiddagar och sånt, bara slappt och mysigt :) Vad ska du göra efter annandagen? :)

2011-12-15 @ 13:08:15
URL: http://lisasjul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0