jul i min tv ♥

Hoppas att ingen missade Leilas söta Jul i går klocka 21? Jag satt bänkad och blev verkligen inspirerad av hennes paj, den såg så god ut. Kola, banan, grädde och brända mandlar. Mums. Jag funderar på om det är en passande efterrätt till Lille Julafton? Ska fundera på det...




Och ikväll får ni inte heller missa Tinas Julkök. Även det går klockan 21. Men fram tills dess kan ni njuta av Leilas Jul nu klockan 19.30 (en repris från 2007 - men säkert minst lika underbart som gårdagens avsnitt) och därefter blir det Jullotta på Liseberg. Allt ser du på TV4 - en riktigt julinspirerad kväll i min tv med andra ord. Men mellan alla dessa program ska det lagas lite mat också är det tänkt. Ska ni kolla?
Hoppas ni har en underbar kväll :)


Kommentarer
Postat av: Stockholmsjul

Jag hoppas jag får tid att se en julfilm i kväll, men någon mer jul tv blir det nog inte. Jag borde egentligen ta tag i den där labbrapporten nu, men jag unnar mig en liten julbloggs paus ;)

2011-12-08 @ 20:52:39
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/
Postat av: Stockholmsjul

Sv: Tyvärr blev det ingen julfilm överhuvudtaget, jag var tvungen att plugga... Men i kväll däremot! Då ska ska det bli pepparkakshus bak och julfilm för hela slanten :)

2011-12-09 @ 17:51:58
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Det är så mysigt med all denna jul i teven! :) Mamma bestämde att vi ska göra den där chokladtårtan och pajen till julafton i år som vi såg på Leilas söta jul. Jag tänkte nog prova att göra brända mändlar någon dag också! hehe

2011-12-10 @ 12:34:52
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0