julkalender ♥

Jag tog visst sovmorgon idag, vilket inte är helt konstigt med tanke på hur gårdagen yttrade sig för min del. Och den var helt fantastisk! Jag körde hemifrån vid fyra, körde till farmor och farfars grav, sen till farbror Kalles grav. Sen körde jag vilse! Oj vad jag var ute och yra runt. Och då hade jag ändå GPS? Detta var väldigt skumt och samtidigt lite roligt. Men det slutade med att jag inte hann med att hämta Madde, så hon fick skjuts till Lund istället. Men inte av mig. För när jag satte GPSen på Sjöbo hamnade jag via de minsta skogsvägar man kan tänka sig i Svedala. Väldigt fel! Väl framme i Lund (vägen dit gick via södra Malmö) så hade jag en fantastiskt fin kväll med underbara människor och jag var hemma först kvar i 2 i natt. Trött var bara förnamnet. En vanlig onsdags kväll? Men så härligt :)

Och tack vare detta missade jag julkalendern i morse. Skäms på mig! Jag sov till strax efter nio, men det behövde jag nog. Därför ska jag nu istället kolla på SVTplay. Sidan laddar just nu och jag är pepp på ett härligt avsnitt av årets julkalender. Jag har nyss öppnat första luckan i chokladkalendern också. Det känns att julen är på gång! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0