julmys ♥

"Jag dricker glögg med balkongdörren öppen inatt, jag är så trött på alla mail och koder..." Åh älskade Winnerbäck som alltid går på högsta volym när jag försöker disponera mitt tentaplugg. Eller omdisponera kanske jag ska säga. Och det går väl framåt :) Kör stenhårt och den 19e kl 12.00 är jag fri för jullov. Underbart!

Nu blir det dock mys. Vi ska se the Holiday. Det är troligen 40e gången jag ser den totalt och kanske 3e som jag sett den sedan i början av november. En av mina favorit julfilmer, alla kategorier. Så nu tar vi fram lussebullarna, glöggen, julmusten och pepparkakorna. Uppdrag "hitta julstämningen" påbörjas  nu!


CDON - the Holiday

Hoppas ni också har en mysig kväll och glad tredje advent på er!


Kommentarer
Postat av: Lisas Jul

Det är en magisk film! Extremt välgjord :) Gillas! Jag gillar också "the family stone" lika mycket!



Sv: hoppas plugget lugnar sig och du finner stämning i dom små stunderna :D Nu är det nära. Jag minns själv när man hade gjort en tenta, så grymt skönt det var att ha jullov efteråt!! Även om det är tufft nu så kommer du säkert uppskatta julen mkt mer än dom som inte pluggar, det blir lixom en underbar kontrast mellan plugg och ledighet :) Kramar!

2011-12-12 @ 13:15:04
URL: http://lisasjul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0