julpysslat ♥

Idag har jag julpysslat en del. Fått ordning på en del bak och julgodis, ordnat med dekoration inför fredag och slagit in en massa julklappar. Dessutom var jag och gjorde det julfint på min underbara pappas grav. Han fick en vacker sten som det står God Jul i ett hjärta på, och röda rosor. Det finns redan ganska många andra vackra stenar där. Och vita rosor och andra blommor. Så det blev jättefint. Saknade, älskade pappa ♥



Nu på kvällen har jag varit hos mamma, och är det fortfarande, ska sova här inatt. Vi har lagat mat och ätit tillsammans med en annan familj. Kollat på bilder från vår USA resa, spelat TP och ätit julgröt och en massa julgodis i alla dess former. Hur mysigt som helst. Men oj så mätt jag är. Och trött. Sängen kallar nog snart skulle jag tro :)
Hoppas ni har en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0