julstämning hemma hos mig ♥

Nu har jag precis kommit hem från gymmet, ett svettigt pass med bästa PT:n Jocke. Han är tuff men otroligt bra! Idag gick vi igenom övningar som jag kan göra hemma med de redskap jag har. Jättebra tycker jag inför helgens alla små partaj. Man känner att det är ok att äta gott om man tränat ;)
Om några timmar kommer mina underbara arbetskamrater hit för julmys med Mysteriet på Greveholm maraton och julmust/glögg, julgodis och annat gott. Jag har köpt god mögelost och färska fikon till pepparkakorna och dadlar och färskost. Dessutom har jag gjort en del julgodis som jag ska bjuda på. Det blir ingen matlagning ikväll dock, vi beställer mat för att spara lite tid. Tjejerna kommer först halv åtta.
Ser verkligen fram emot ikväll men innan det ringer på dörren ska jag städa över lägenheten tänkte jag. Och lite plugg på det.
Så ser min dag ut, vad har ni för er idag och ikväll? Imorgon ska jag på julmarknad. Jul på Fredriksdal. Som jag har längtat :) Hoppas ni får en fin helg! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara Svensson

myspys! :D hade glömt kolla din blogg så missade tävlingen men sånt är det :P P.S mysig blogg!

2011-12-05 @ 19:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0