pepparkakans dag ♥

Ni missar väl inte att det är pepparkakans dag idag? Och vad är väl bättre då än att käka galet mycket goda pepparkakor? Själv har jag inte hunnit med att baka några än i år. Så det får bli köpta idag. Mina köpta favoriter är Annas pepparkakor. De är tunna och krispiga.


annas.se

Men imorgon ska vi ha en stor bakdag hemma hos min fina mamma. Oj vad vi ska baka. Hela dagen lång... Sen blir det nog en del köttbullar gjorda och annat också som ska frysas inför julafton. Man vill ju inte stressa dagarna innan precis utan jag föredrar att göra saker i lugn och ro i god tid. Kommer bli en toppen dag! Nu blir det mat och Idolfinal varvat med På spåret och senare klockan 21 på SVT1 "I taket lyser stjärnorna" - tycker väl att filmen är sådär men boken är en av de bästa jag läst.

Hoppas ni har en underbar kväll :)






Kommentarer
Postat av: Stockholmsjul

Vi ska baka en till sats pepparkakor i morgon, vi gjorde degen alldeles nyss! Annas pepparkakor är min favorit också när det gäller köpta pepparkakor :)

2011-12-09 @ 22:08:50
URL: http://stockholmsjul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0