snart är det nya året här ♥

För min del har julen klingat av helt nu och jag har börjat packa ner alla julsaker igen. Hur är det hemma hos dig? Nu laddar jag inför nyårsafton imorgon kväll. Ser fram emot det :) Hur ska ni fira in det nya året?
Jag har tänkt väldigt mycket på allt kring nyårslöften. Och som jag tidigare skrev på min facebook sida så är det enda jag hoppas och önskar att nästa år blir bättre än detta. Exakt samma sak hoppades jag på mellan 2010 och 2011 men det blev tyvärr inte så...



Och gällande julen... Den är alltid över så fort. Och det känns nästan lite sorligt. Julen är så underbar och förväntningarna inför den är höga. Det gäller att njuta till fullo den korta tid som julen är här. Nu blir det en lång väntan i 11 månader innan nästa nedräkning med julkalendern och annat kan börja.
Men jag ser verkligen fram emot det. Och jag ser fram emot att få se om det blir Mysteriet på Greveholm som julkalender nästa år eller ej. Hoppas verkligen på det :) Men jag har försökt leta fram någon säker information kring detta som är nypublicerad men inte hittat någon. Vi får hålla tummarna helt enkelt :)
Hoppas ni får en helt underbar start på det nya året och att ni alla haft en fin jul ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0