som i narnia ♥

Hittade en helt underbar bild som jag bara måste dela med mig av till er. Den är snöig och så vacker tycker jag. Och den får mig att tänka på filmen Narina. Den första av de nya. Häxan och Lejonet. Den börjar med hur barnen går in i gaderoben för första gången. Det är snö när de kommer dit och det finns en lykta som konstant lyser på samma ställe i skogen. Och när Narnia först kom på bio för 6 år sedan så älskade jag den filmen, och gör än idag. Jag minns att det var tack vare Narnia som jag börjde äta gelégodiset Turkish Delight som jag fortfarande tycker är hur gott som helst, ibland. Och jag har väl lite tur för det finns en väldigt mysig butik här i stan som säljer just dessa godsaker. Och mycket annat.


weheartit

Hoppas ni också tycker att bilden är mysig och att den väcker minnen och julkänslor :)
Nu ska jag försöka mig på att diska som man gjorde på den gamla goda tiden. Med uppkokat varmvatten och kallvatten från kranen. Ska bli intressant. Haha.
Hoppas ni har en fin kväll!


Kommentarer
Postat av: Marie/Underbara Juletid

underbart foto, tänk om man fick se en sådan gran när man är i skogen ;)

2011-12-19 @ 22:58:27
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Lisas Jul

Mycket mysig bild! Liknar min utegran men utan färgad belysning :D Och narnia ja, den filmen (eller filmerna) är ju så bra. Vilken fantasi egentligen, det där med att gå ur garderoben och ut i världens vackraste snölandskap :) ojoj, blev sugen på å se den! Kanske mellandagarna :D

2011-12-19 @ 23:23:18
URL: http://lisasjul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0