vackert hemma hos min underbara mamma ♥

Som jag tidigare skrivit så har jag en viss kärlek för mycket fina juleljus såhär års. Gärna utomhusslingor i träd och längs hus, och de måste vara vita. Jag tål inte färgade slingor. Tycker det är rätt gräsligt. Haha. Men hos mig finns det nu en stjärnbeklädd slinga inomhus och en vanlig vit ledslinga kring staketet på balkongen. Och det är mysigt och sprider dessutom julstämning ut på gatan. Glädjespridande.




Hur fint? Helt underbart!

Hemma hos mamma är det ännu mysigare. Slingor i träd och buskar, längs uterummet och över de stora stenarna längs infarten. Fast det är ju inte så konstigt att det är en mysigare känsla där... På landet känns allt så mycket juligare tycker jag. Man får den rätta stämningen där. Vad tycker ni? Kan ni hitta samma julkänsla i stan som ute på landet så här års? :) Jag antar att min uppfattning har att göra med min fina uppväxt på landet. Helt underbara jular ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0