första advent? ♥

Snart är första advent här, men vädret är inte så juligt eller vad säger ni? Inte här i Helsingborg kan jag intyga...
Idag har jag shoppat en del på stan och man var inte direkt torr när man kom hem. Så mycket regn! Tråkigt tycker jag, snö eller i alla fall kall bitande kyla hör julen till. Men jag hoppas att det vänder, klart vi kommer ha snö på julafton. Jag håller tummarna, hårt! Men trots regn köptes det en del julklappar och en fantastisk ny vinterjacka, från Stadium och deras kampanj som jag tidigare skrivit om. Och deras underbara initiativ till kampanj tåls att uppmärksammas igen och därför kommer det här:


Stadium

Om du köper en ny vinterjacka på Stadium fram till den 11 december och samtidigt lämnar in din gamla så får du 300 kronor i rabatt. Din gamla jacka skänks sedan till behövande - så otroligt bra! Enda kravet är att din nya jacka ska kosta mer än 499 kronor från början (men du får gärna köpa en jacka som är på rea och sen få ytterliggare 300 i rabatt - det gjorde jag!) och att jackan du lämnar in ska vara hel och ren. Vilket jag tycker är en självklarhet. Vem skänker söndiga skitiga jackor? Ingen hoppas jag...
Men ett hett tips, rabatt på jacka och en god gärning! Spring till Stadium mer er.

Jag försöker fortfarande få ordning på bilduppladdningen, det vill sig inte riktigt. Min mobil (som jag tagit bilderna med då min vanliga kamera tyvärr blev stulen under min USAresa) vill inte riktigt samarbeta med min dator. Men skam den som ger sig! Snart blir det bilder :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0