glögg ♥

De senaste dagarna har jag samlat på mig en hel drös olika glöggsorter för att ge till mammas fina grannar. Vars en stor korg med godsaker och olika glögg ska de få som tack för att de passat mammas hus under vår semester. Dessutom ska den ena grannen tackas för att han fixade min bil som fick punktering. Årets snällaste granne? Japp, alla kategorier.
Eftersom bilderna jag tog på korgarna, dock innan sakerna lades i korgar, inte vill laddas upp på datorn för tillfället så tänkte jag istället bara visa vilka sorters glögg jag köpt. Det finns verkligen hur mycket som helst att välja på, spännande. Och jag tänker köpa en hel del av de jag köpt nu till mig själv också. Glöggälskare som man är!

    
                   
             


Förhoppningsvis kommer mina bilder imorgon. Dessa har jag lånat från vardera tillverkares hemsidor.
Smakerna jag köpt är äpple, vanlig glögg, vit vanlig glögg, lakrits, choklad (två olika) och chili/choklad. Vissa låter godare än andra men alla är säkert värt ett smakprov.

Nu kallar sängen här, har en lång fixardag framför mig imorgon. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0