jul på IKEA ♥

Är ni som jag? En sån som kan gå på Ikea i timmar och filosofera och nästintill möblera om hela hemmet i huvudet? I så fall skulle jag vilja tipsa er alla om att Ikea nu har jättebra erbjudanden fram till jul. Med start på torsdag så drar deras adventskalender igång, med ett nytt erbjudande varje dag. Kolla in ditt Ikeavaruhus för att se vad som gäller hos just dig! :)


IKEA.se



Och för dig, precis som jag, som bor i Helsingborgstrakten gäller följande erbjudanden på Ikea den 1 december:


IKEA.se/helsingborg

På torsdag, den 1 december, har Ikea Helsingborg öppet till klockan 22, och alla Ikea family-medlemmar kan äta julbord mellan klockan 18 och 21.30 för endast 79 kronor. Prisvärt tycker jag! Från början kostar det 99 kronor för medlemmar och 199 för icke medlemmar. Ni kommer garanterat hitta mig där på torsdag kväll. Dels för shopping och dels för julbord. Mums :)


IKEA.se

Och just på torsdag, mellan 18 och 22, har Ikea Helsingborg också 30 % rabatt på utbalda röda produkter. Otroligt bra tycker jag som i juletid alltid är på jakt efter något nytt rött.

Man skulle kanske kunna tro att jag jobbar för Ikea nu, men nejdå. Jag är bara helt frälst. Precis som många andra :) Och för er som inte bor nära Helsingborg så tipsar jag er att gå in på hemsidan och leta upp er stad och sen välja Aktiviteter i vänsterspalten. Där hittar ni allt om vad som är på gång hos er.
Så bege er till närmsta Ikea och dröm er bort. Är ni som jag så kommer ni i alla fall hem med några paket ljus, servetter och galgar. Var tar alla dessa klädgalgar vägen? Man behöver alltid nya...
Kommer du besöka Ikea i december?

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Nu måste jag kolla in vad som gäller på mitt IKEA varuhus :D

2011-11-28 @ 08:03:02
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/
Postat av: carina

Haha, ja jag fick skynda mig med kameran! :)



Jag älskar IKEA! Hade kunnat handla allt där! Förutom kläder då, för det har dem ju inte! :)



Hoppas du hade en mysig första advent!

2011-11-28 @ 13:10:32
URL: http://carinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0