julkänsla och nedräkning ♥

En julblogg. Såklart ska Elin ha sin egen julblogg. Varför har jag inte kommit på det förut? Säkert för att jag har så extremt mycket att göra, men att unna mig själv att skriva en liten rad om julen varje dag ska jag göra. Jag gör ju så mycket annat kring julen så varför inte skriva om det hela och dela med mig också? Så får det bli, så gör jag.
Jag är fortfarande extremt jetlaggad från vår underbara USAresa, därav detta sena inlägg. Men snart ska väl sömnen infinna sig och jag ska få sova som vanligt igen. Tills dess bjuder jag på några helt fantastiska bilder (dock inte i världens bästa kvalite då min kamera försvann på resan och bilderna är tagna med mobilen) från en underbar affär i Miami som hette Christmas Palace. Heaven säger jag bara! Och nedräkningen inför den stora dagen är i fullgång för min del. Julafton infaller om 33 dagar. Bara tio dagar till årets julkalender drar igång. Längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0