julkort ♥

Följande inlägg försökte jag publicera i morse... Men det gick tydligen inte. Här kommer det istället :)



Uppe med tuppen och inte så jättepigg. Satt uppe och kollade på The Holiday igår och känner fortfarande av en del från USA-resan, min hjärna är inte riktigt inne i svensk tid än. Men det kommer säkert snart. Och på tal om The Holiday - hur bra är inte den filmen? Jag tycker den är fantastisk! Vad tycker ni? Vilken är er favorit julfilm?
På tal om resan så köpte jag med mig många fina juliga saker från Florida. Underbara julkort och pynt till granen bland annat. Ser fram emot att få skicka dessa fina kort till underbara familjen och vänner om någon vecka. Visst är det underbart att få julkort? Jag blir lika glad varje gång något annat än räkningar och reklam dimper ner i brevinkastet :)
I år har jag anmält mig till en julkortsswap - det vill säga att man skickar julkort till andra som också anmält sig. Bara för att sprida glädje och kärlek. Otroligt fint tycker jag! Så det blir förhoppningsvis både många julkort att skriva och få i år. Mysigt! Marie som har bloggen Underbara Juletid håller i den underbara julkortsidén och om du också vill vara med ska du anmäla dig innan den 25 november. Oavsett om du vill vara med eller inte är Maries blogg värd ett besök.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0