let there be light ♥

Idag har jag hade en riktig mysdag hemma hos mamma. Mys med bästa Donna och Sessa, så kelna att man nästan storknar. Och en massa röj - bland annat putsades fönster och julgardiner hänges upp. Det märks att julen är på intåg!
Innan jag begav mig hemåt blev det fika hos världens bästa grannar, gav dem deras glögg och massa annat gott juligt, och sen blev det en shoppingtur med mamma. Fick äntligen tag på ljusnät till stenarna. Ganska prisvärt dessutom, 150 kronor ca från Jysk. Aldrig fel. Kommer mer än gärna att visa hur det blev här i bloggen sen, men jag kan fortfarande inte ladda upp bilder.
Här kommer därför en annan mysig bild.


weheartit.com

Nu kallar sängen, men egentligen vill jag sätta mig till rätta och slå in en massa julklappar. Fast det orkar jag inte, så det får bli ett av morgondagens alla projekt.
Kärlek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0