VIP-frukost på Lindex ♥

Fick ett jättetrevligt mail idag gällande VIP-frukost på Lindex. Anmälde mig direkt för hur bra låter det inte med kaffe och frukost+pepparkakor och julmusik och shopping före öppning i lugn och ro och med 25% rabatt på hela köpet dessutom? I mina öron låter det perfekt! Jag gillar Lindex för de har kläder och accessoarer och skönhetsprodukter som passar mig bra, och dessutom har de jättefina barnkläder. Sist jag var på Lindex shoppade jag en hel del, och rabatt är alltid välkommet. Men jag kommer nog vara där först strax efter 7.30 - jag måste ju först se klart julkalendern som vara tills dess och det tar väl en tio minuter att gå ner till Lindex från mig.
Hoppas ni som också är medlemmar i Lindex Club fått detta mail? Missa inte att anmäla er - det är först till kvarn som gäller! Och hoppas att vi ses på Lindex Kullagatan, Helsingborg nästa torsdag. Jag tror det blir en mysig morgon :)


Lindex.se

Vad har ni annars för er idag? Jag var ute på en morgonpromenad och tittade på stormens förödelse, och saker har verkligen blåst sönder och iväg och ner i havet. Och översvämning längs strandpromenaden? Japp... Dessa naturkrafter alltså. Fascinerande men också förödande... Sedan promenaden har dagen mest bestått i lite städ och fixa här hemma och nu blir det plugg hela långa dagen för min del. Ikväll ska jag nog kolla på ytterliggaren en mysig julfilm. Såg både Nötknäpparen och Love Actually igår - och julstämningen är hög när man kryper upp i soffan med en tjock filt och en stor kopp te. Dessutom blir det nog ännu mera köttbullar idag, jag provlagar fortfarande inför julafton för att få till de mest perfekta. Det är fruktansvärt gott att provlaga köttbullar har jag märkt ;) Har ni några tips på en underbar julfilm så hojta gärna till!


Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Jag fick också en inbjudan. Dock fanns det inte någon butik i närheten av mig som jag kunde gå på :P hehe

2011-11-28 @ 22:54:42
URL: http://emelieschristmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0