117 dagar till julafton ♥

Hej mina vänner!
Hoppas ni haft en fantastisk sommar trots bristen på sommarväder som alla talar om? Jag kan inte uttala mig i frågan speciellt mycket eftersom jag jobbat 24/7 och inte haft tid att tänka på om solen skiner eller om regnet vräker ner. Hur som helst är det höst i luften nu tycker jag och det innebär att julen snart är här och ingen är väl gladare än jag? :) 117 dagar till årets bästa dag och jag längtar!

Igår spenderades många timmar på varuhuset Gekås för min del där jag fyndade en del tänkta julklappar. Därmed kan jag bocka av första julklappsinköpen från listan. Fick nyss höra av S att jag alltid är så tidigt ute med julklappar och så är det nog men hittar man det perfekta till någon så är det väl lika bra att köpa det direkt?
 
Hur gör ni med era julklappar? Handlar ni i omgångar då och då under hela året eller bestämmer ni en dag eller en helg kanske där alla ska handlas? Eller gör ni som några av mina vänner - sparar det in i det sista och köper sista minuten julklappar den 23 december? Berätta :)
 
Bjuder på ett litet klipp ikväll också. Kanske det bästa från den bästa julkalendern någonsin? Helt i min smak i alla fall!
 
 
Ha det bra, ta hand om er! ♥

Kommentarer
Postat av: Emma - 24 december

Jag kör på din teori, att om man hittar den perfekta julklappen till någon så köper jag den direkt. Då spelar det ingen roll om det är två veckor eller tio månader kvar till julafton! Dessutom så gillar jag att vara ute i god tid så tidiga julklappsköp gör mig inte det minsta :)

2012-08-29 @ 10:06:20
URL: http://tjugofjardedecember.webblogg.se
Postat av: Maries strålande jul

Jag vill vara klar med julklapparna i slutet av november. Ibland åker vi till Gekås där man kan köpa till de flesta, ibland ströhandlar jag, en del beställer jag på nätet. Jag gör mao olika.

2012-08-30 @ 20:40:09
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0