Andra advent ♥

Har trotsat snöstormen idag och varit hos mamma på landet en stund. Skönt att bara vara och njuta av att se snön falla utanför fönsterna och kaffe, lussebullar och clemtiner framför brasan. Massa mys!
Nu blir det ännu mer mys framför film med en massa tända ljus. Fin söndag!
 
Årets adventsstake här hemma. Silver och vitt. Riktigt stämningsfullt.
 
Nu njuter vi vidare med den mysiga filmen "The Holiday". Har ni sett den? Jag tycker den är så härlig. Inte uttalat julig men den utspelar sig över jul och nyår och är hur charmig som helst. Den gör att man tror på kärleken på något sätt. Att kärlek finns överallt och när man minst förväntar sig det. Och det tycker jag är en fin tanke, speciellt såhär i juletid.
 
Hoppas ni har en fin söndag.
Ta hand om er ♥

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Finaste Elin...
Visst går tiden fort? Snart är det redan tredje advent! Vart tar tiden vägen...?
Jag förstår att du har mycket att göra. Du jobbar ganska mycket va? Du får se till så att det inte blir FÖR mycket för dig. Och jag hoppas att du får tid till att njuta av julen också, och att du hinner andas i mellan varven.
Jag själv känner att bloggen kommer lite i andra hand just nu. Det är en massa fix nu innan jul och så jobbar man ju inom handels, och DÅ är det alltid mycket att göra vid den här tiden på året. Men det är även den ROLIGASTE tiden på året att jobba :)

Tack så mycket för komplimangerna om mitt juliga hem! ;) Det är så roligt att höra att någon blir inspirerad!

Jag ser också att du har tittat på The holiday (gjorde kollaget som du har i inlägget förra året) :) Hur mysig är inte den filmen? Jag har inte tittat på den än i år, men jag tror att jag måste göra det snart. Jag får helt enkelt ta mig tiden att göra det!

Du får ha det så jättebra nu Elin, så hörs vi!
Många kramar från
Emelie

2012-12-11 @ 05:51:46
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0