mysteriet på greveholm 2012 ♥

Hej finaste ni, underbara bloggläsare!
Nu har jag inte skrivit på ett bra tag och det beror nog främst på att det faktiskt är vår i luften här i Helsingborg. Inga julkänslor alls med andra ord. Igår kväll var det åtta plusgrader och luften kändes vårig. Snödroppar och krokus är på väg upp ur jorden och även om det är lite tråkigt att all den fina snön är borta så tycker jag att våren är härlig så det känns inte helt fel :)

Men på tal om jul och vinter. För några dagar sedan presenterade Helsingborgs Dagblad lite ny information kring årets julkalender, Mysteriet på Greveholm. Och jag ser verkligen fram emot den. Vill därför dela med mig av vad jag läst även till er så ni också känner er peppade inför första december :)


Från HD.se och hela artikeln kan du läsa här.

Hoppas ni alla njuter av den stundande våren även om jag är medveten om att större delen av Sverige ligger i snötäcke. Själv ska jag försöka hinna med en mini skidsemester runt påsk, planerar att åka upp till Värmland och Branäs och det ska bli underbart med skidor och snö :) Det kanske till och med hinner falla lite mer snö här i Skåne i år, vem vet.

Ta hand om er, ha det bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0