inspelningen av mysteriet på greveholm 2012 ♥

Hej fina ni, undra om någon klickar in här fortfarande trots att julen är över sedan tre veckor?
Tänk er - bara tre veckor sedan var det juldagen/annandagen, men jag tycker det känns som en hel evighet sen... Hur känner ni? :)

Jag vill mest titta in för att dela med mig av de första bilderna som släppts kring julkalendern 2012 - Mysteriet på Greveholm 2012. Som jag längtar! Och nu när jag via Sydnytt på SVT fått veta att jo, det kommer bli återblickar till förra julkalendern och ja, samma spöken är med. Och visst kommer någon gammal familjemedlem dyka upp så blev jag ännu mer förväntansfull. Dock är det ny familj och nya barn i rollerna. Denna gång heter barnen Saga och Benny. Men jag tror det blir en mysig kalendern. Inspelningen görs just nu i Malmö :)

Kolla in länken här och spola fram till 09.37 så får ni se själva :D Ett klipp från SVTplay (jag vet tyvärr inte hur länge det ligger kvar så skynda er att klicka :D)

http://svtplay.se/v/2676274/sydnytt/13_1_19_15?cb,a1366518,1,f,-1/pb,a1366516,1,f,-1/pl,v,,2676921/sb,p103349,1,f,-1

Hoppas ni alla har en fin januari. Än är det ingen snö i sikte i Skåneland i alla fall, men hoppas ni får njuta av lite vinterlandskap där ni bor :)

Kommentarer
Postat av: Lisas Jul

ÅH! Jean och Staffan! UNDERBART :) bara det är ju otroligt.... =) tror den kan bli bra oxå men jag kommer sakna övriga i familjen olsson :)

2012-01-16 @ 12:54:47
URL: http://lisasjul.webblogg.se/
Postat av: Marie/Underbara Juletid

Jag följer vi abloglovin så jag ser när du uppdaterar ;)

Jag ser jättemycket fram mot årets julkalender, ska bli så spännande.

2012-01-16 @ 18:20:03
URL: http://julen.gladers.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0