6 månader och 3 dagar till julafton ♥

Hej finaste ni!

Nedräkningen till jul 2012 har börjat! Eller nej inte riktigt va? Men det slog mig när jag tittade på dagens datum att det bara är ett drygt halvår kvar tills vi sitter där och har ätit oss mätta på julmat och öppnat alla paket som tomten kom med. Och hur underbart är inte det? :) Även om jag absolut inte klagar på att vi nu äntligen har lite sommarväder i Sverige så är julen det absolut mysigaste jag vet! Vintern och julen är då jag är som mest pysslig och kreativ och idag, mitt uppe i allt midsommarbestyr, så infann sig den känslan som alltid infinner sig i december månad för min del! Så nog längtar jag allt lite till december ♥

Hoppas ni har en riktigt fin midsommar imorgon och slipper regnet.
Nu bäddar vi ned oss i soffan här hemma med ett glas rött och en gammal julkalender på dvdn. Mysigt! Och ja, det blir givetvis Mysteriet på Greveholm här ikväll. Favoriten av alla favoriter :)


Ta hand om er och stressa inte för mycket med midsommarkransar och sillinläggningar. Njut istället! :)
Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Wladimir

Hej Elin, hoppas få se mer av dig i höst.
Har nytt adress xmasfreak.blogspot.se
Kommer som vanligt att ta mig igenom årets skörd av julskivor och julfilmer.
Vi ses i Höst!!

2012-08-20 @ 23:20:58
URL: http://xmasfreak.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0