Årets första julmässa ♥

Idag har jag unnat mig en riktig mysdag och har därför fått jobba nu på kvällen istället men vad gör väl det? Supermysig dag som startades med besök på Saluhallen i Höganäs och avslutades med mysfika hos mormor. Däremellan hanns årets första julmässa med.

Det var julstämning på hög nivå på Wrams Gunnarstorps slotts julmässa idag! Så himla mysigt och jag fick med mig en massa godsaker hem. Dessutom köpte jag en superfin handgjord tomte. Bild på alla inköp kommer inom kort, tills dess bjuder jag på bilder från julmarknaden.

Årets första lussebulle. Mums! Nu längtar jag efter att hittat tiden att baka egna.
 
 
Borggården med dofter av jul och julgranen på plats.
 
Pampiga Wrams Gunnarstorp Slott
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Så mysiga bilder. Det hade inte varit heeelt fel att vara där! Men istället fick man jobba och slita hela helgen ;)
Men idag känns det helt okej att jobba eftersom jag hade Jennifer Lopez konsert i Globen att se fram emot ikväll. Jag och min lillasyster ska käka middag innan och sedan gå på den tillsammans. Det ska bli så roligt! :D

Hoppas att allt är bra med dig? :)
Kram

2012-11-05 @ 05:52:31
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Svar: Hej sötnos!
Ja, det får inte komma alldeles för mycket snö som sagt. Och vintern behöver inte vara så jäääättelång heller ;) haha
Helgen har flutit på bra med jobb och lite sånt! Hur har början av veckan varit? :)
Puss o kram

2012-11-06 @ 19:40:10
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0