I Helsingborg och avnjuter julfrukost! ♥

Hemma bäst eller hur brukar man säga? Även om min avstickare till Göteborg var underbar och intensiv så är det något speciellt att få sova i sin egen säng efter några dagar borta. Men mycket jobb och lite ledighet hanns med. Underbart!

Igår berättade jag om frukostbuffén på hotellet och den hade verkligen a l l t ! Alla sorters bröd och frallor, flera sorters fil och yoghurt, alla tänkbara pålägg och flera soters dryck - juicer, kaffe, te, choklad.. Dessutom äggröra, bacon, pannkakor med mera. Och färsk frukt i mängder och lite kakor i form av croissanter osv. Massor helt enkelt!

Trots detts njöt jag nog lite mer av dagens frukost ändå. Den bestod av vörtbröd med ost och godaste teet med chaismaker. Det är så mycket jul! Mums. Perfekt start på denna lördag!
 

Vörtbrödet som jag för övrigt luktade mig till på brödavdelningen på Maxi här om dagen. Hade inte tänkt köpa bröd alls men gick där förbi och näsan ledde mig till vörtbrödet. Och mums! Så otroligt gott! Ångrar mig inte en sekund. Gillar ni vörtbröd? :)

Kommentarer
Postat av: Maries strålande jul

Absolut gillar jag vörtbröd, det är nog för att mn inte äter det hela året utan till jul som det blir mer speciellt och liksom hör till. Vilken mumsig frukost. Trevlig helg!

2012-11-03 @ 16:51:38
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Therese Karlstadjul

Jag ÄLSKAR vörtbröd så himla mycket. :) Har inte hittat det i affärerna här än dock, hoppas att det kommer i veckan!
Sv: Jag tror inte att jag kommer blogga i år utan bara läsa andras. :)

2012-11-04 @ 17:20:10
URL: http://goteborgsjul.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0