Julböcker och pyssel ♥

Sitter på jobb och redigerar filmer med årskurs 7, det gör helt fantastiska filmer om sig själva och sin familj och sina tankar och idéer. Så himla duktiga och man blir stolt över att vara deras lärare!
Allt detta klipp och klistande och fotoredigerande får mig pysselsugen och här kommer lite tips på bra julböcker med pyssel. Alla tips, och bilderna, kommer från adlibris.com
 
 
Julstämning 2012 - En julbok med lite av varje. Kultur, natur, populärkultur, historia och givetvis jul.
Pärlans konfektyr - En bok med alla hemligheter kring värlens godaste kola. Och mycket annat.
Pernillas jul - Härliga Pernilla Wahlgrens härliga jul. Min absoluta favorit från förra året som läses flitigt även i år! Godaste recepten hittar du här.
Jag kommer hem igen till jul - Peter Jöbacks ärliga och mysiga julbok som breskriver hans egna jular, dessutom finns det en dvd skiva med som innehåller Peter Jöbacks julkonsert. Stort plus!
Sött - Årets finaste och sötaste kokbok. Högst upp på min önskelista är den också!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Jag har Pernillas och Peters böcker! Så himla fina båda två :) Love them!

2012-11-23 @ 07:25:44
URL: http://emelieschristmas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0