I ♥ your blog

Stolt som en tupp och otroligt glad över finaste Emelies motivering till varför hon vill ge mig utmärkelsen I ♥ your blog. Emelie skrev:
 
Elin jul: Det här en otroligt söt bloggare som jag upptäckte förra året, som var mitt första år som julbloggare. Hon skriver om sin vardag och när man läser så märker man verkligen hur mycket hon älskar julen. Trots att hon och jag aldrig har träffats, så känns det som att vi har skapat någon form av vänskap genom våra bloggar.
 
 
Reglerna för utmärkelsen är
1. Tacka bloggaren som gett dig utmärkelsen och lägg ut länken till den som gav dig den
2. Ge utmärkelsen vidare till fem favoritbloggar och berätta det för dem med en kommentar
3. Kopiera post it-lappen och sätt den på din blogg

Om man måste välja, men det är ju så himla svårt när det finns många bra, så är mina fem (nej jag måste välja sex och egentligen vill jag nämna så många fler..) favoriter bland julbloggar:
 
Emelies christmas - Finaste Emelie skriver om sin jul och inspirerar till tusen! Hon, precis som jag, har ett klart öga för detaljer och älskar allt som har med julklappar och inslagning av dessa att göra. Lite av en själsfrände? :) Ska ni bara läsa en julbogg i år så är det Emelies. Hennes blogg bjuder på lite av allt och med mycket hjärta och känsla!
 
Therése Karlstadsjul - Therese verkar inte ha kommit igång med sitt julbloggande i år men jag hoppas verkligen att vi får se henne bloggande snart igen :) Förra året följde jag Therése slaviskt och blev aldrig besviken. Att Therése dessutom bor i min 'andra hemstad' (Karlstad) gör läsningen ännu mer intressant.
 
Min vintersaga - Lisas vintersaga går i vitt och hos henne finner man en massa olika tester och utvärderingar av julprodukter. Min vintersaga är en nyfunnen favorit hos mig och jag tror att den kommer bli det hos dig också! Väl värt många besök i vinter. Det är omöjligt att inte bli inspirerad av Lisa och hennes inlägg.
 
Min Sagojul - Linas fina blogg är personlig och charmig och jag älskar att kika in hos henne. Missa inte några av hennes senaste tips - bland annat om chailatte och pepparkakor. Mums! Förra julen bjöds det på många goda och spännande recept hos Min Sagojul och det ser jag fram emot även i år.
 
Jul i tomteverkstan -  Emelie skriver inspirerande och har otroligt många fina bilder på sin blogg. Efter varje besök på hennes sida har man fått ny inspiration att pyssla eller fixa. Vem kan motstå hennes underbara "All i want for Christmas is you"-kudde eller hennes personliga sätt att skriva? Ingen! In och följ henne du med!
 
Christmas-magic - Lizas julblogg innehåller många trevliga tips och idéer. Mycket pyssel och recept och vad är väl roligare än det? Jag gillar verkligen bloggens alla bilder - både de som Liza tar själv och andras som förmedlas. Julstämningen är hög på denna blogg och värd många besök i vinter!
 



Kommentarer
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Finaste, finaste Elin... Tack, tack och åter tack! Att jag får så fina ord från dig betyder så mycket! Jag blir verkligen jätteglad!
Det känns verkligen som att vi har mycket gemensamt! Själsfränder? I think so! :)
Kram

2012-10-31 @ 08:15:47
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Maries strålande jul

En gåva till dig från mig även om du redan har fått:
http://julen.gladers.net/#post390

2012-10-31 @ 08:28:30
URL: http://julen.gladers.net
Postat av: Emelie - Emelies Christmas

Svar: Åhh vilket vackert arbete det måste vara! Att kunna bidra till något bra. Väldigt häftigt att du gör dina egna smycken också :)

Kram

2012-10-31 @ 08:30:30
URL: http://emelieschristmas.blogg.se
Postat av: Julbloggen - Min Vintersaga

Ååh så gulligt av dig, tack så jättemycket!! Jag gillar din blogg jättemycket också :)

2012-10-31 @ 11:47:06
URL: http://minvintersaga.blogspot.com
Postat av: Lina

SV: Jag kommer också sitta bänkad, men jag är rädd för att den inte kommer motsvara förhoppningarna med tanke på hur bra originalet är.
Ja, det är framför allt ett eget kök som jag längtat efter! Kram

2012-11-02 @ 07:41:50
URL: http://www.sagojul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0